alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Scenic III 1.4 16V TCe (130KM)

Renault Scenic III 1.4 16V TCe (130KM)

Wyświetleń: 5774

Dane techniczne

Renault Scenic III 1.4 16V TCe (130KM)
Pojemność [cm3]1397
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]190
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.5

Lata produkcji: 2009-2013Turbosprężarka

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.4l7.1l5.8l

26.05.2020Scenik Bose EditionPolecam!

Jak dotąd zero problemów. polecam

16.04.2020ScenicPolecam!

Super auto pod każdym względem. Silnik cacuszko, cichy, dynamiczny i jak na benzynę oszczędny. Renie kupiłem z przebiegiem 70tys.km, obecnie blisko 180tys.km. Zero jakichkolwiek awarii. Olej wymieniam co 10tys.km. Polecam z czystym sumieniem.

07.07.2019megane iii bose 1.4 Tce turbo 131 koniPolecam!

kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 227Tys, zrobiłem od razu rozrząd, świece, wymieniłem chłodnicę i opony, jeżdżę i jestem zadowolony. Silnik dynamiczny, bardzo cichy, czasem poszarpuje na 2 biegu, ale to ponoć normalka. Spalanie w zależności od nogi przy agresywnej jeździe potrafi łyknąć, a przy rozsądnej normalnej jeździe z dzieciakami nad morze wyszło mi 5,8.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V11015011.77.5
2.0 16V14019410.67.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 4):
(9.4)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.8/10
Spalanie benzyny
8.8/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:40

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.3l7.2l6.3l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Scenic III 28.05.2020

Polecam!

2010 159tyskm
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.1l6.6l

Opinia:Po problemach z szarpaniem autko jeździ jak marzenie, winny był czujnik ciśnienia.
Zalety:fajne auto, dużo miejsca i schowków, silnik daje radę, żona zadowolona
Wady:?
Scenic BOSE 1,4TCe 131KM07.05.2020

Polecam!

2012r. 174 tys przebiegu
Średnia ocena:
(9.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.6l7.4l6.8l

Opinia:Fajnie się zbiera, dużo lepiej jak zwykłym 1,6 16V miałem w Sceniku 2001r. Scenic 3 jest lepiej wyciszony, silnika praktycznie nie słychać, podróżowanie na długich trasach nie jest męcząca, jestem mile zaskoczony )
Zalety:Przystępna cena, dobra dynamika, niskie opłaty, komfort podróżowania nawet na dużych odległościach
Wady:jak dotąd zero problemów
Olek07.07.2018

Polecam!

Scenic III
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l7.0l6.0l

Opinia:Bardzo dynamiczny i cichy silnik, a Scenic nie jest lekki i daje radę. Wbrew opiniom założyłem dobrą instalacje LPG firmy BRC i przejechałem już w 3 lata 110tys.bez najmniejszych problemów.
Zalety:Duży komfort jazdy, cisza, dobra dynamika, na LPG bardzo ekonomiczny. Polecam.
Wady:Cenią się
Tomasz26.04.2018

Polecam!

Scenic III ph2
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.6l7.2l5.8l

Opinia:Super cichy i dynamiczny silnik na wtrysku pośrednim więc i świetnie współpracuje z LPG, bez problemu można go zestroić na 155-165KM, rozrząd na solidnym łańcuchu nie jak w TSI czy THP, nie bierze oleju, a regulacja zaworów jest na szklankach regulacyjnych, to tani i bardzo dobry system, znany z silników Nissana. Przy spokojnej jeździe można uzyskać 5,6/100, autostrada 7.2/100. Polecam.
Zalety:Wszechstronny, wygodny, cichy, dynamiczny i niezawodny silnik 1.4TCe
Wady:nie jest tani w zakupie

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 18